Romana
" Revista ONLINE deschisa tuturor elevilor ! "
International Kids Coding Competition
Olimpiade de programare pentru copii
Asociatia SasoryCode

Regulament revista

Regulament
pentru trimiterea si publicarea de articole/interviuri pe site-ul www.revistaclasei.ro

Articolele trimise spre publicare pe acest site vor fi analizate şi vor fi postate numai dacă îndeplinesc toate prevederile prezentului Regulament:
Cap I:
Regulament pentru elevii autori ai articolelor/materialelor postate pe site:
1. se pot trimite articole/interviuri/poze/materiale redacţionale  pt a fi postate de către orice copil , elev al şcolilor din România. Materialele propuse pentru publicare pe site vor fi trimise în format TXT sau DOC/DOCX, fără formatări sau fonturi speciale;
2. pentru a fi admise articolele/pozele/materialele redacţionale ale  unui elev,  este necesar să primim de la părinţii elevului respectiv şi ACORDUL privind datele personale, Acord care poate fi descărcat oricând de pe site-ul www.revistaclasei.ro sau poate fi solicitat prin email la redactie@revistaclasei.ro . Acest Acord se completează şi se trimite o singură dată, la primul articol trimis spre publicare pe site ;
3. conţinutul articolelor trebuie să se încadreze într-una dintre categoriile de ştiri/articole din prima pagină a site-ului (ex: Ştiri, Performanţă, Creative Lab, Gaming, etc..). Elevii pot propune categorii noi, urmând ca aceste propuneri să fie analizate de către administratorul siteului;
4. conţinutul articolelor va respecta o conduită adecvată, limbajul folosit în acestea fiind unul decent şi politicos, adecvat scopului educaţional al siteului;
5. articolele publicate vor avea precizate pe site următoarele date:
                 -numele elevului autor
                 -clasa din care face parte
                 -scoala în care învaţă elevul
6. conţinutul articolelor/pozelor/materialelor redacţionale trimise spre publicare pe site vor avea un conţinut original, scris de către elevul autor, fără a fi copiate secvenţe de text din alte lucrări ale altor autori. În cazul prezentării unor metode de rezolvare ale unor probleme de matematică/informatică/etc. se va preciza autorul iniţial al acelor probleme şi/sau denumirea şi anul în care au fost date acele subiecte;
7. respectarea acestui Regulament în conţinutul articolelor/pozelor/materialelor redacţionale trimise spre publicare pe acest site va fi verificată înainte de trimitere, de către părinţii elevului;
8. administratorul site-ului poate decide atât publicarea sau nepublicarea materialelor primite de la elevii autori cât şi data publicării acestora, fără a fi necesare justificări. Simpla primire a unor materiale spre publicare nu creează o obligaţie pentru administratorul siteului privind publicarea acestora;
9. administratorul poate corecta lucrările primite din punct de vedere gramatical, înainte de publicare;
10. în cazul în care materialul trimis spre publicare include şi interviuri cu alte persoane, este necesar ca în timpul interviului persoanele respective să îşi exprime acordul pentru publicarea interviului pe acest site;
Cap. II:
Regulament pentru cadrele didactice autoare ale articolelor/materialelor postate pe site:
11. se pot trimite articole/interviuri/poze/materiale redacţionale  pt a fi postate de către orice profesor/cadru didactic  al şcolilor din România. Materialele propuse pentru publicare pe site vor fi trimise în format TXT sau DOC/DOCX, fără formatări sau fonturi speciale;
12. trimiterea articolelor/materialelor spre publicare pe acest site, de către profesori/cadre didactice, reprezintă un Acord implicit exprimat pentru publicarea conţinutului articolului/materialului şi a datelor autorului acestui articol/material (nume, profesie, poză). Deasemenea, reprezintă un acord exprimat implicit, aferent Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European privind Protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal (*GDPR) şi Legii nr. 19/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679, privind afişarea numelui, profesiei şi pozei autorului unui articol.
13. conţinutul articolelor trebuie să se încadreze într-una dintre categoriile de ştiri/articole din prima pagină a site-ului (ex: Ştiri, Performanţă, Creative Lab, Gaming, etc..). Cadrele didactice pot propune categorii noi, urmând ca aceste propuneri să fie analizate de către administratorul siteului;
14. conţinutul articolelor va respecta o conduită adecvată, limbajul folosit în acestea fiind unul decent şi politicos, adecvat scopului educaţional al siteului ;
15. articolele publicate vor avea precizate pe site următoarele date:
                 -numele autorului
                 -profesie
                 -scoala în care lucrează
16. conţinutul articolelor/pozelor/materialelor redacţionale trimise spre publicare pe site vor avea un conţinut original, scris de către autor, fără a fi copiate secvenţe de text din alte lucrări ale altor autori fără acordul acestora. În cazul prezentării unor metode de rezolvare ale unor probleme de matematică/informatică/etc. se va preciza autorul iniţial al acelor probleme şi/sau denumirea şi anul în care au fost date acele subiecte. Întreaga răspundere privind drepturile de autor pentru materialele publicate revine autorului acelor materiale;
17. respectarea acestui Regulament în conţinutul articolelor/pozelor/materialelor redacţionale trimise spre publicare pe acest site va fi verificată înainte de trimitere, de către autor;
18. administratorul site-ului poate decide atât publicarea sau nepublicarea materialelor primite de la cadrele didactice autoare cât şi data publicării acestora, fără a fi necesare justificări. Simpla primire a unor materiale spre publicare nu creează o obligaţie pentru administratorul siteului privind publicarea acestora;
19. administratorul poate corecta lucrările primite din punct de vedere gramatical, înainte de publicare;
20. în cazul în care materialul trimis spre publicare include şi interviuri cu alte persoane, este necesar ca în timpul interviului persoanele respective să îşi exprime acordul pentru publicarea interviului pe acest site;

Articolele trimise spre publicare pe acest site vor fi analizate şi vor fi postate numai dacă îndeplinesc toate prevederile prezentului Regulament:

Cap I:Regulament pentru elevii autori ai articolelor/materialelor postate pe site:

1. se pot trimite articole/interviuri/poze/materiale redacţionale  pt a fi postate de către orice copil , elev al şcolilor din România. Materialele propuse pentru publicare pe site vor fi trimise în format TXT sau DOC/DOCX, fără formatări sau fonturi speciale;

2. pentru a fi admise articolele/pozele/materialele redacţionale ale  unui elev,  este necesar să primim de la părinţii elevului respectiv şi ACORDUL privind datele personale, Acord care poate fi descărcat oricând de pe site-ul www.revistaclasei.ro sau poate fi solicitat prin email la office@ikcc.info . Acest Acord se completează şi se trimite o singură dată, înainte de primul articol trimis spre publicare pe site ;

3. conţinutul articolelor trebuie să se încadreze într-una dintre categoriile de ştiri/articole din prima pagină a site-ului (ex: Ştiri, Performanţă, Creative Lab, Gaming, etc..). Elevii pot propune categorii noi, urmând ca aceste propuneri să fie analizate de către Asociaţia SasoryCode;

4. conţinutul articolelor va respecta o conduită adecvată, limbajul folosit în acestea fiind unul decent şi politicos, adecvat scopului educaţional al siteului;

5. articolele publicate vor avea precizate pe site următoarele date:                 
    -numele elevului autor                 
    -clasa din care face parte                 
    -scoala în care învaţă elevul
    -alte detalii pentru identificarea autorului articolului

6. conţinutul articolelor/pozelor/materialelor redacţionale trimise spre publicare pe site vor avea un conţinut original, scris de către elevul autor, fără a fi copiate secvenţe de text din alte lucrări ale altor autori. În cazul prezentării unor metode de rezolvare ale unor probleme de matematică/informatică/etc. se va preciza autorul iniţial al acelor probleme şi/sau denumirea şi anul în care au fost date acele subiecte;

7. respectarea acestui Regulament în conţinutul articolelor/pozelor/materialelor redacţionale trimise spre publicare pe acest site va fi verificată înainte de trimitere, de către părinţii elevului;

8. administratorul site-ului poate decide atât publicarea sau nepublicarea materialelor primite de la elevii autori cât şi data publicării acestora, fără a fi necesare justificări. Simpla primire a unor materiale spre publicare nu creează o obligaţie pentru administratorul siteului privind publicarea acestora;

9. administratorul poate corecta lucrările primite din punct de vedere gramatical, înainte de publicare;

10. în cazul în care materialul trimis spre publicare include şi interviuri cu alte persoane, este necesar ca în timpul interviului persoanele respective să îşi exprime acordul pentru publicarea interviului pe acest site. Interviurile se trimit atât în format audio cât şi în format text-redactat;

Cap. II:Regulament pentru cadrele didactice autoare ale articolelor/materialelor postate pe site:

11. se pot trimite articole/interviuri/poze/materiale redacţionale  pt a fi postate de către orice profesor/cadru didactic  al şcolilor din România. Materialele propuse pentru publicare pe site vor fi trimise în format TXT sau DOC/DOCX, fără formatări sau fonturi speciale;

12. trimiterea articolelor/materialelor spre publicare pe acest site, de către profesori/cadre didactice, reprezintă un Acord implicit exprimat pentru publicarea conţinutului articolului/materialului şi a datelor autorului acestui articol/material (nume, profesie, poză). Deasemenea, reprezintă un acord exprimat implicit, aferent Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European privind Protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal (*GDPR) şi Legii nr. 19/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679, privind afişarea numelui, profesiei şi pozei autorului unui articol.

13. conţinutul articolelor trebuie să se încadreze într-una dintre categoriile de ştiri/articole din prima pagină a site-ului (ex: Ştiri, Performanţă, Creative Lab, Gaming, etc..). Cadrele didactice pot propune categorii noi, urmând ca aceste propuneri să fie analizate de către administratorul siteului;

14. conţinutul articolelor va respecta o conduită adecvată, limbajul folosit în acestea fiind unul decent şi politicos, adecvat scopului educaţional al siteului ;

15. articolele publicate vor avea precizate pe site următoarele date:                 
     -numele autorului
     -profesie
     -scoala în care lucrează
     -alte detalii pentru identificarea autorului articolului

16. conţinutul articolelor/pozelor/materialelor redacţionale trimise spre publicare pe site vor avea un conţinut original, scris de către autor, fără a fi copiate secvenţe de text din alte lucrări ale altor autori fără acordul acestora. În cazul prezentării unor metode de rezolvare ale unor probleme de matematică/informatică/etc. se va preciza autorul iniţial al acelor probleme şi/sau denumirea şi anul în care au fost date acele subiecte. Întreaga răspundere privind drepturile de autor pentru materialele publicate revine autorului acelor materiale;

17. respectarea acestui Regulament în conţinutul articolelor/pozelor/materialelor redacţionale trimise spre publicare pe acest site va fi verificată înainte de trimitere, de către autor;

18. administratorul site-ului poate decide atât publicarea sau nepublicarea materialelor primite de la cadrele didactice autoare cât şi data publicării acestora, fără a fi necesare justificări. Simpla primire a unor materiale spre publicare nu creează o obligaţie pentru administratorul siteului privind publicarea acestora;

19. administratorul poate corecta lucrările primite din punct de vedere gramatical, înainte de publicare;

20. în cazul în care materialul trimis spre publicare include şi interviuri cu alte persoane, este necesar ca în timpul interviului persoanele respective să îşi exprime acordul pentru publicarea interviului pe acest site. Interviurile se trimit atât în format audio cât şi în format text-redactat;